Nawet jeśli nie wszystko w stu

W księgarniach specjalizujących się w okultyzmie Brown kupował te same prace co ja, kiedy pisałem Wahadło Foucaulta. Już pisałem, trzeba mieć wiedzę na temat na który się pisze? Psychiatra specjalizujący się w ludziach świata artystycznego to jak specjalista od sprzątania wymiocin. Kiedyś karmowski zapytałem mojego psychiatrę, czy byłem wariatem. Widząc, że personel nie oddaje mi tych leków zapytałem – Dlaczego nie oddajecie mi moich leków przepisanych przez lekarza psychiatrę? Sympatia etyczna jest u artysty niewybaczalnym zmanierowaniem stylu? Powiedziałbym więc, że Radio Maryja jest dobrem ogólnonarodowym. Czy dieta wegańska to odpowiedź na głód na świecie? Partia dała mi wszystko, ona mnie wychowuje, jej sprawa stała się sprawą mojego życia. Historycy zastanawiają się czy Ameryka nie miała być czwartym zaborcą, ale po czasie rozmyśliła się, bo kolonia byłaby za daleko – mogłyby karmowski być kłopo
ty z transportem. Dlaczego ludzie szukają obecności drugich? Zakładasz buty Lacoste, skarpeki Adidasa, spodnie Diesela, koszulkę Esprita, czapeczkę Nike, że nie wspomnę już o intymnym Triumfie i pięknie wszystko ze sobą współgra, tylko ten mały szkopuł? Ja to tego nie dożyję, a moje dzieci o lasce będą chodzić. Ten byt polityczny żadnego bólu, poza nagłymi ataki śmiechu, nie wywołuje. Lecz był to człowiek mający nie tylko ciało, lecz i duszę z żelaza. Umysł europejski uznaje, że ma granice, akceptuje swoją niedoskonałość, jest sceptyczny, wątpi, stawia znaki zapytania. Pić mi się chce. Napiłbym się czegoś przed jedzeniem. Dzisiejsi dewianci wiedzą, jak zarobić na swoim karmowski kalectwie, dlatego zdrowia nie chcą? Świąteczne życzenia. Nie ma Wielkanocy bez barwnych pisanek. Grill może być otwarty lub z okapem. Błazen nosi czapeczkę z dzwoneczkami, ale jest człowiekiem wolnym? U śmiech jest najprawdziwszym, kiedy jednocześnie uśmiechają si&

Leave a Reply

